top of page
  • Writer's pictureDani Glasa

Nepromenljivi Bog


Postoje mnoge stvari i praktično sve stvari se menjaju. Vreme se menja; ljudi se menjaju; vreme se menja; nacije se menjaju; ali Bog je nepromenljiv. On se ne menja. On je isti za sva vremena. Bog je beskonačan Bog. Ne verujem da bi bila ijedna reč koja bi mogla objasniti reč - ili bilo koji način da objasni reč „beskonačno”, jer to je beskonačno. Nije nikad imalo početak i nikad neće imati kraj. Zato, kada je Bog pozvan na scenu da deluje ili da donese odluku, način na koji On postupi ili odluka koju donese, to je zauvek isto. On to ne može promeniti, jer On je beskonačan. On je savršen.


Dakle, vi i ja možemo reći određenu stvar i sledeće godine ćemo morati to možda promeniti i uraditi nešto drugačije, ili, jer mi smo konačni. Mi - mi ne znamo sve stvari. Ali On je savršen i Njegova prva odluka će morati biti - Njegova druga odluka moraće biti kao prva. Ili ako On donese drugu odluku, onda On nije postupio ispravno kada je doneo prvu odluku. To ga onda čini konačnim kao što sam ja ili vi. Ono što pokušavam učiniti, pre nego što dođe ova služba isceljenja, je usaditi u vas veru u Boga. Jer to je ono što je potrebno za isceljenje ili spasenje. Morate imati veru u Boga, a Bog nije veći od svoje Reči, odnosno nije savršeniji od svoje Reči, jer Bog i njegova Reč su jedno te isto. Vi niste - niste bolji od svoje reči. Bog nije bolji od svoje Reči. I vaša reč je ono što ste vi. Božija Reč je ono šta je On.

Dakle, svaka osoba zna da ako je Bog pozvan na scenu jednom da spasi čoveka koji je bio izgubljen i Bog spasi tog čoveka po njegovoj veri, sledeći čovek zazove Boga, Bog će morati spasiti tog čoveka ako dođe na istim temeljima na kojima je došao prvi čovek. Onda, ako postoji bolestan čovek i on moli Boga za milost i Bog mu da milost i isceljenje na temelju njegove vere, sledeći čovek koji dođe na tim istim temeljima i postavi isto pitanje, Bog mora postupiti na isti način ili je postupio pogrešno kada je postupio prvi put.

Tako vidite, moramo načiniti Boga stvarno nepromenljivim. Svaka duša koja dolazi Bogu tražeći spasenje ili isceljenje, mora doći na tim temeljima. Mora doći verujući da Bog jeste i da nagrađuje one koji ga revno traže.

Nije li naš Gospod Isus rekao: „Šta god moleći zatražite, verujte da to primate i biće vam?” Nije li On rekao: „Šta god zatražite Oca u moje - moje Ime i primićete”? Dakle, to je nepogrešivo Istina. I nema nikoga da je ikada pitao Boga bilo šta, a da im Bog to nije dao ako su došli s iskrenim srcem. Dakle, stvar je u tome da Bog to ponekad daje na način na koji mi to ne očekujemo. Ali Bog uvek drži svoju Reč. Nema načina da vam Bog išta kaže i laže o tome i da ostane Bog. On ne može, On mora držati svoju Reč zauvek. To je istina.

I kada Biblija kaže da je Isus Hrist isti juče, danas, i zauvek, to je istina. Ja možda nemam dovoljno vere da načinim sve stvari koje je On učinio da ožive ponovo, ali neću nikad stati na put nekome ko je imao dovoljno vere da to učini. Zahvaljivao bih Bogu za tu veru. Ali potpuno isto, svako obećanje koje je On dao je apsolutna istina.


Čitaj dalje:


Tags:

Follow Us
  • Facebook Long Shadow
  • YouTube Long Shadow
  • Blogger Long Shadow
  • Instagram
bottom of page