top of page
  • Writer's pictureDani Glasa

Jedinstvo sa Bogom


Slušajte pažljivo. 1. Korinćanima 4;20, kaže: "Kraljevstvo Božje je njegova Reč u sili. Ako želite zapisati to dolje, to je 1. Korinćanima 4,20 Kraljevstvo Božje je Božja Reč u sili. Šta je Kraljevstvo Božje? To je u vama. Kraljevstvo je u vama. I kada ta Reč uđe tu, što ova Reč počinje činiti? Reč pokrene sama sebe u sili, čineći to da kaže baš tačno što je to rečeno.

-----------------------------

Šta je to? Vi morate ići sa Rečju i dobiti sami sebe mrtve napolju. Ja sam ubeđen da mnogi od nas prijatelji, da smo primili Svetoga Duha, i mi smo upravo primili dovoljno Svetog Duha u nama da nas dovede do mesta gde nećemo želeti da lažemo, mi nećemo želeti krasti, mi nećemo želeti da činimo bilo koju stvar. Ali Bog želi da ispuni svaku žilu njegove Crkve, On želi da ispuni vaše razmišljanje i On želi da ispuni vaš um. On želi da ispuni svaki delić vas, baš da vas učini kompletno, potpuno mrtve vama ili vašem razmišljanju, a upravo toliko podložne Bogu da njegove Reči počnu živeti tačno kroz vas. I da vi ne znate ništa osim Božje Reči, baš stano tačno sa njegovom Reči, to je život. "Moje Reči su život", rekao je Isus. On je postavljen sa njima, sa učiteljima koji veruju Bibliju, prorocima koji kažu istinu, koji govore, pokazujući isto proroštvo koje su oni uvek činili dole kroz doba. Šta je On činio? On je pokazivao sebe živim među njima, potvrđujući njegovu Reč. Njegova Reč, Kraljevstvo Božje je Božja Reč u sili.

Pročitaj više

Follow Us
  • Facebook Long Shadow
  • YouTube Long Shadow
  • Blogger Long Shadow
  • Instagram
bottom of page