top of page
  • Writer's pictureDani Glasa

KO JE ISUS?

Internacionalnog predsednika, brata Shakariana, upoznao sam pre mnogo godina. Mnogi od vas znaju to, o gomili telegrama koji su ležala na stolu; i uzimajući ih, našao sam ženu imenom Shakarian, umirala je od raka. Nekako me je Gospod vodio k njoj, i tako sam načinio poznanstvo sa Shakarian-ovima kada je ozdravila. Na­kon toga je doktor Theodore Palouveas bio kršten tamo, on je bio njihov doktor, jedan grčki doktor.


On je rekao: "Ideja, na kojoj vi izgrađujete ljude, je jedna pogrešna pretpostavka." On je rekao: "Ova žena leži tu umirući."Prvo, kada sam ja želeo ući u kuću, rekao je: "Kada vi uđete unutra, uđite sa poštovanjem, mirno, jer žena umire. Ona leži tu, odstranili su joj obe dojke, i natečena je." Rekao je: "Ona će umreti." I rekao je: "Ne možete ništa da učinite u vezi toga." I ja sam slušao još neko vreme njegovo predavanje. On je rekao: "Budite stvarno tihi. Ne molite glasno i tako nešto." Rekao je: "Izgovorite samo vašu molitvu i ponovo izađite napolje." Ja sam odgovorio: "Hoću."


Onda sam ušao. Znao sam da neću poslušati to, znate. I rekao sam… Otišao sam uz stepenice gore. I tamo je bilo, verujem da sam uzeo… Da sada sam se setio. A Florence, ona je tada bila jedna mlada, lepa dama, i Rose i svi drugi su se molili; a njihova majka je ležala tu onesvešćena, nesvesna već par dana, i bila je potpuno naduvena. Ja sam kleknuo da se molim. Kada sam to učinio, došao je anđeo Gospodnji dole pored kreveta i rekao: "Za tri dana ona će se probuditi."Tako da sam se okrenuo i izašao napolje, a oni su išli za mnom. Rekao sam: "Ovo je u ime Gospoda: Ona će se podići." Tu su počeli glasno vriskati.


Došao je doktor Palouveas i hteo me izbaciti iz kuće. I on je…

Rekao je: "Kakva ideja! Probudio si u ovim ljudima lažnu nadu! Ova žena će umreti."

Ja sam rekao: "Prema vašoj statistici, da. Ali prema reči Gospodnjoj, ne." Vidite? Rekao sam: "Ona će ostati u životu."

On je rekao: "Glupost! Vi bi trebali sada da napustite kuću i odete."

Onda je došao brat Shakarian napolje i rekao: "Samo trenutak, molim!" Vidite? Rekao je: "Mi smo te zvali, zato što si ti naš doktor, i mi te cenimo. Ali smo zvali i brata Branhama. Ti nam više nisi davao nadu. On jeste."

Ja sam mu rekao: "Znate šta ću da uradim? Ako ona ne bude u roku od tri dana ustala, okačiću jedan znak na moja leđa sa natpisom 'lažni prorok' i svi ćemo otići pravo ovde u Los Angeles, vi sedite u vaša kola, vozite putem dole, svirajte u toku vožnje i pokazujte na mene. Ali ako se bude podigla, onda dopustite meni da na vaša leđa stavim natpis, 'nadrilekar' i sedite u vaš auto i svirajte." [Zajednica se smeje–Ured.]To nije hteo.

Kas­nije je on bio kršten u jednom kanalu za navodnjavanje zemlje i služio Go­spodu, dok nije bio uzet kući u Slavu.



Tags:

Follow Us
  • Facebook Long Shadow
  • YouTube Long Shadow
  • Blogger Long Shadow
  • Instagram
bottom of page