top of page
  • Writer's pictureDani Glasa

POKAJANJE

Na primer, šta ako se okrenem okolo ovuda, i udarim svog brata bez razloga. I dođem se pokajati i kažem: "Brate Neville, žao mi je što sam učinio to." Vidite? Dobro, onda, ako kažem: "Žao mi je što sam učinio to", i mislim tako u srcu, ja sam se pokajao. I ako mi je žao zbog mojih greha i pitam Gospoda da mi oprosti, ja sam pokajan. Je li to tačno? U redu. Petar je rekao: "Pokajte se, ili neka vam je žao zbog vaših greha, i onda budite kršteni u Ime Isusa Hrista za oproštenje vaših greha, i primit ćete dar Duha Svetoga." Je li to tačno? U redu. U kući kada... Pavao i Sila su imali sastanak, bili su stavljeni u zatvor, izudarani, zato što su isterali zloduha iz vračara. I dok su bili u filadelfljskom zatvoru, te noći, kad su pevali pesmu, i oni... Gospod je poslao potres, i potresao zatvor toliko snažno dok oklopi nisu pali s njihovih ruku. Stražar je povukao mač da se ubije. A Pavao je rekao: "Pazi da sebi ne naudiš jer smo svi tu." A on je pitao šta trebam učiniti da bude spašen. On je rekao: "Veruj Gospodu Isusu Hristu sa celim svojim domom, svojim srcem, i bit ćeš spašen, ti i tvoji ukućani." Zapazite: "Veruj Gospodu Isusu Hristu."


Sada, prvi korak je “pokajanje ka Bogu.” I zatim posle toga ono što sledi je “vodeno krštenje”. “Pokajte se i krstite se u ime Isusa Hrista.” Vidite, vodeno krštenje sledi, pokazujući da je pokajanje bilo istinsko. Ili, za “oproštenje” naših prošlih greha, to nema nikakve veze sa našim budućim grehom. To je samo praštanje. “Pokajte se, i krstite u ime Isusa Hrista.”

Morate biti ponovno kršteni, jer je inače Kraljevstvo zapečaćeno." Kada to čuše... Rekao je: "Jovan je krstio u pokajanje, a ne za oproštenje greha, a govorio je da verujete u onoga koji će posle njega doći, to jest u Isusa." Kada to čuše, ponovo se krstiše u ime Isusa Hrista. To je tačno, zaista. Postupili su po Pismu.

Znate, ono što je crkvi danas potrebno je jedan lom. Mi moramo otići u Lončarevu kuću. Naša kruta domaća teologija nekada ne funkcioniše baš najbolje. Ono što nam je potrebno je jedno staromodno lomljenje, pokajanje u našem srcu, da postanemo savitljivi za Boga.


Follow Us
  • Facebook Long Shadow
  • YouTube Long Shadow
  • Blogger Long Shadow
  • Instagram
bottom of page