top of page
  • Writer's pictureDani Glasa

Spasilac i sudija


Zapamtite prijatelji, grešnici ili sveci, vi ne prestajete postojati kada vas sahranimo. Vaša duša je negde. Evo, Isus je posetio oba mesta prema Pismu. Gde bi vas On pronašao da noćas odete? Da li bi vam se vrata milosti zatvorila ispred lica jer ste ga odbacili? Zapamtite, ne samo da je On spasitelj. On je sudija. Vi ste sudija sada. Kako sudite njemu? Neka vam On sada bude spasitelj.


Pada mi na pamet mala priča. Nedavno je dečak sedeo u kočiji. Puška je opalila niz ulicu, a konji su pobegli i trčali su preko litice. Mladi kauboj je otrčao i zaustavio konje upravo pre nego što je kočija poletela preko litice, jer je beba bila u njoj. On je spasio život mališanu.

Mnogo godina nakon toga, bili su na sudu. Isti taj dečak je počinio kriminalno delo, otišao pogrešnim putem, bio kriv. Pio je, kockao, ubio čoveka i bio je kriv, dokazano kriv.


A sudija je ustao i rekao: "Osuđujem te da te obese za vrat dok tvoj smrtni život ne prestane."

Taj mladić je rekao: "Sudija!" I prekinuo je tok suđenja kada je preskočio preko ograde i pao sudiji pred noge po milost.

Rekao je: "Sudijo, pogledaj moje lice. Zar me se ne sećaš?"

On je rekao: "Ne, sine, ne sećam."

On je rekao: "Sećaš li se života malog dečaka kojeg si spasio pre mnogo godina od odbeglog konja?"

Rekao je: "Da, sećam se toga."

On je rekao: "Ja sam taj dečak." Rekao je: "Sudijo, onda si me spasio, spasi me sada."

Sudija ga je pogledao i rekao: "Sine, tog dana bio sam tvoj spasitelj. Danas sam tvoj sudija."

Danas je On tvoj spasitelj. Grešniče, sutra ti On može biti sudija. Razmišljamo o tome sada dok muzika svira i svi se mole, oni koji su na polju molitve s Bogom.


Follow Us
  • Facebook Long Shadow
  • YouTube Long Shadow
  • Blogger Long Shadow
  • Instagram
bottom of page